26 Şubat 2013 Salı


Marmara Üniversitesi öğrencileri tarafından 15 Mart 2010 tarihinde kurulan Güneşin Çocuklarına Yardım Kulübü, kurulduğu günden bu yana Anadolu’nun dört bir yanındaki köy okullarına giderek, gittiği okullara kütüphaneler ve oyun odaları kurup, gün boyunca gerçekleştirdiği atölyelerle hem öğrencilerin hem de velilerin eğitim hakkında bilinçlenmesini sağlıyor. Köydeki çocukların üniversite okumalarının hayal olmadığını onlara aşılamaya çalışan Kulüp üyeleri bünyesindeki akademisyenlerin hazırladığı pedagojik etkinlikler ile büyük bir sosyal Projeye imza atıyor.
 Marmara Üniversitesi “ Güneşin Çocuklarına Yardım Kulübü” (GÇYK) projeleri kapsamında 35 kişilik bir gurup ile son durağı geçtiğimiz Cumartesi günü Dursunbey’e bağlı Durabeyler Köyü İlköğretim okulu oldu. Kulüp üyeleri Sabah 09.00 ‘dan 15:30’a kadar süren bir dizi etkinlikte bulundular. Tüm okul idareci ve öğretmenlerinin de bulunduğu etkinliklerde, öğrenciler doyasıya eğlendiler. Köy halkı ve öğrenci velilerinin de etkiliklere büyük ilgi gösterdiler.

GÇYK tarafından öğrencilere ve Anasınıfına oyuncaklar,spor malzemeleri ve bol miktarda çeşitli kitaplar hediye edildi. Öğrencilerle sınıf bazında eğitici etkinlikler yapıldı. Öğretmen ve öğrenci velilerine sunularla, yapılan çalışmalarla ilgili bilgilendirmeler yapıldı. Topluca oyunlar oynandı, yarışmalar ve halk oyunları gösterisi yapıldı. Okul bahçesinde yapılan etkinlikler bir bayram havasını andırdı.
 Okul müdürü Murat Erdin, GÇYK ‘nün yardım projesi kapsamında Durabeyler İlköğretim Okulu’nun seçilmesinden büyük memnuniyet duyduğunu belirterek, tüm öğretmen ve öğrenciler adına GÇYK üyelerine teşekkür etti ve çalışmalarında başarılar diledi. Kulüp üyeleri de gösterilen ilgi ve misafirperverlikten çok memnun kaldıklarını belirterek teşekkür ettiler. Öğrencilerden mektuplaşma sözü alarak okuldan ayrıldılar.
kaynak:haberdenhaber.com

0 yorum:

Yorum Gönder